Curs Specialist relații publice și comunicare

Competențe vizate

  • Înțelegerea termenilor de imagine, identitate și marcă în relațiile publice;

  • Elaborarea de strategii de creare a mărcii / identității de marcă;

  • Identificarea structurilor de identitate (monolitică, girată, centrată pe brand);

  • Cercetarea și evaluarea imaginii;

  • Gestionarea relațiilor cu mass-media, monitorizarea și evaluare;

  • Elaborarea materialelor de PR;

  • Elaborarea de strategii de relații publice (analiza de context, analiza SWOT în PR, obiectivele unei strategii publice, public țintă, canale media adecvate, activități de relații publice, evaluare);

     

  • Elaborarea materialelor importante în relațiile publice (comunicat de presă, știre de presă, dosarul de presă, discursul);

  • Organizarea de evenimente și organizarea campaniilor integrate;

  • Eficientizarea comunicării în organizație;

  • Menținerea relațiilor cu mass-media;

Modul de desfăşurare a cursurilor teoretice şi a aplicaţiilor practice

  • Curs on-line / fizic
  • Formare teoretică

  • Formare practică

  • Prelegere participativă

  • Dezbateri

  • Exemplificare

  • Studiu de caz

Durata cursului: 40 ore

Materialele oferite cursanţilor

  • Suport de curs

  • Materiale suplimentare de lucru

Formă de evaluare: Test grilă cu 20 întrebări

Cost: 1.500,00 lei + TVA

Solicita o oferta personalizata in functie de nevoile firmei tale

Contacteaza-ne