Curs Specialist relații publice și comunicare
Competențe vizate
Înțelegerea termenilor de imagine, identitate și marcă în relațiile publice;
Elaborarea de strategii de creare a mărcii / identității de marcă;
Identificarea structurilor de identitate (monolitică, girată, centrată pe brand);
Cercetarea și evaluarea imaginii;
Gestionarea relațiilor cu mass-media, monitorizarea și evaluare;
Elaborarea materialelor de PR;
Elaborarea de strategii de relații publice (analiza de context, analiza SWOT în PR, obiectivele unei strategii publice, public țintă, canale media adecvate, activități de relații publice, evaluare);
Elaborarea materialelor importante în relațiile publice (comunicat de presă, știre de presă, dosarul de presă, discursul);
Organizarea de evenimente și organizarea campaniilor integrate;
Eficientizarea comunicării în organizație;
Menținerea relațiilor cu mass-media;
Modul de desfăşurare a cursurilor teoretice şi a aplicaţiilor practice
- Curs on-line / fizic
Formare teoretică
Formare practică
Prelegere participativă
Dezbateri
Exemplificare
Studiu de caz
Durata cursului: 40 ore
Materialele oferite cursanţilor
Suport de curs
Materiale suplimentare de lucru