Curs Formator de opinie și de imagine
Competențe vizate
Înțelegerea profilului și a rolului unui formator organizațional de opinie și de imagine;
Înțelegerea elementelor ce alcătuiesc un plan de comunicare;
Înțelegerea receptării comunicării și a modurilor în care aceasta este sau poate fi alterată;
Înțelegerea factorilor implicaţi în comunicarea cu indivizi și grupuri diferite;
Elaborarea și implementarea unui plan de comunicare organizațională;
Modalități de formare a opiniei publice și de formare a percepției asupra organizației;
Identificarea obiectivelor de comunicare organizațională și dezvoltarea de strategii de comunicare în concordanță cu acestea;
Identificarea şi analizarea necesităţilor la nivel individual sau organizaţional;
Identificarea și stabilirea obiectivelor de formare a opiniilor în acord cu nevoile identificate la nivel organizațional;
Facilitarea comunicării în grup şi gestionarea eficientă a activității echipelor de lucru;
Elaborarea materialelor informative destinate mass-media;
Modul de desfăşurare a cursurilor teoretice şi a aplicaţiilor practice
- Curs on-line / fizic
Formare teoretică
Formare practică
Prelegere participativă
Dezbateri
Exemplificare
Studiu de caz
Durata cursului: 40 ore
Materialele oferite cursanţilor
Suport de curs
Materiale suplimentare de lucru